Słowem wstępu

Witam!

Nazywam się Maciej Pawłowski. Pochodzę z Wielkopolski, od kwietnia tego roku mam skończone osiemnaście lat. Niektórzy z was być może kojarzą mnie pod ksywką DoxtraduS oraz z Kwadratury Koła, Action Maga czy też różnych portali.



Pisanie pasjonowało mnie od zawsze, od dziecka mam też zamiłowanie do historii. Na tym blogu będę starał się poruszać tematy związane z polityką, religią oraz co głośniejszymi wydarzeniami ze świata. Czasem pojawią się też zapewne teksty dotyczące historii Polski bądź też dotyczące znanych Polaków.  Prezentuję poglądy konserwatywne, mimo to postaram się być względnie obiektywny w nadchodzących tekstach.
No właśnie, nadchodzące teksty. Postanowiłem od razu opublikować trzy części poradnika anty-islamisty. Tak, jestem przeciwny tej religii (choć niekoniecznie samym muzułmanom). Temat uważam za niezwykle istotny, byłoby mi bardzo miło, gdybyście zechcieli się z nim zapoznać.


Kilka informacji ogólnych:

·         * Nie bójcie się o brak podawania przeze mnie źródeł, z których czerpię informacje, na pewno będą one podawane.
·         *    Być może na stronie pojawią się teksty, które nie będą mojego autorstwa, wtedy zawsze będę umieszczał stosowną informację na górze tekstu.
·         * No właśnie, jeśli chciałbyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami tematycznie powiązanymi z tym blogiem – śmiało, skontaktuj się ze mną. Jeśli jest to tekst o innej tematyce, być może umieszczę go na Kwadraturze Koła.
·        *  Na FaceBooku istnieje strona, która zajmuje się tworzeniem grafik patriotycznych. To z niej często będę brał ozdobniki do swoich tekstów (za ich pozwoleniem). Nawiasem mówiąc, polecam ich stronę.
·        *  Komentarze to coś, co każdy bloger po prostu uwielbia. O ile oczywiście prezentują one odpowiedni poziom. Komentować może każdy, jednak posty przesiąknięte wulgaryzmami bądź też po prostu prezentujące mizerny poziom, będą usuwane. Co nie oznacza, że nie można się wdawać w polemikę.


Cóż, na tę chwilę to wszystko. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z poziomu tekstów. Życzę przyjemnej lektury.

2 komentarze:

  1. Witaj Mlody Patrioto ,
    tez pochodze z Wielkopolski ale od 34 lat mieszkam w Brukseli z Muzulmanami dookola .Duzo trudu sobie zadajesz aby przekazac nam swoja wiedze za co Ci bardzo dziekuje.Chetnie bede ciebie czytala.Pozdrawiam a.b.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trud wynagradzają mi takie komentarze.:)

      Chociaż w zasadzie nie męczy mnie prowadzenie tejże strony. Jak już wspomniałem, pisać lubię, z kolei gromadzenie różnych informacji i umieszczanie ich tutaj uważam za niezwykle korzystne i dla mnie, i dla państwa. Miło mi, że również za granicą ludzie dalej myślą o Polsce.

      Również gorąco pozdrawiam!

      Usuń